Haluatko tukea Etsijäkoiraliiton toimintaa?

Meillä on jatkuva tarve uusille loukuille. Kissoja loukutetaan supiloukuilla tai itse tehdyillä puisilla loukuilla. Koiria varten ei saa valmiina ostaa loukkuja, vaan ne joudutaan aina rakentamaan. Jos haluat lahjoittaa loukkuja tai osaamistasi, ota yhteyttä Tämä sähköpostiosoite on suojattu spamboteilta. Tarvitset JavaScript-tuen nähdäksesi sen..

Onko sinulla osaamista, jota voisit lahjoittaa käyttöömme? Koulutamme itseämme jatkuvasti ja laaja-alaisesti. Opiskelemme mm. suunnistusta, ihmisten ja eläinten ensiapua, erilaisten ihmisten kohtaamista ja henkistä tukea, oman mielen ja jaksamisen hallintaa vaativassa vapaaehtoistyössä jne. Ehdota jos sinulla on asiantuntemusta alaan, joka voisi auttaa meitä!

Etsijäkoiraliiton toimintaa voi tukea myös liittymällä kannatusjäseneksi. Jäsenyys on iso tuki toiminnallemme, sillä se vahvistaa taloudellisia edellytyksiämme auttaa karkureita ja heidän omistajiaan sekä lisää liiton vaikuttavuutta jäsenmäärän kasvaessa.

Jos haluat liittyä kannatusjäseneksi, se onnistuu maksamalla kannatusjäsenmaksun 15 € tai itse valitsemasi summa Etsijäkoiraliiton tilille. Jäseneksi yhdistykseen voit liittyä tästä.