Eri jäsenyysvaihtoehdot

Etsijäkoiraliiton jäsenenä voit osallistua toimintaan monella tavalla. Liitolla on kaksi koulutuspolkua: koiran kanssa ja ilman koiraa. Koirattomalla koulutuspolulla opit neuvomaan karkurieläinten omistajia ja voit toimia mm. neuvontapuhelimessa neuvojana. Etsijäkoiraliitossa voi olla myös kannatusjäsenenä ilman aktiivisempaa harrastamista. Jäsenmuodosta riippumatta saat tunnukset nettisivuillemme jäsenosioon, jossa pääset lukemaan jäsentiedotteita ja muutoin seuraamaan toimintaa.

Eri jäsenyyksien jäsenmaksut ovat tällä hetkellä:

jäsen

35 €/vuosi

perhejäsen

25 €/vuosi

kannatusjäsen

15 €/vuosi

Ainaisjäsen

350 €

Kun jäsenyytesi on hyväksytty, järjestelmä lähettää sinulle automaattisen viestin. Hyväksyminen tapahtuu hallituksen kokouksessa, kun olet täyttänyt hakemuksen ja maksanut jäsenmaksun. Kokouksia on noin kerran kuukaudessa. Hyväksymisen jälkeen saat tiedon siitä sähköpostitse (seuraathan myös roskakoria, sillä viesti on järjestelmän automaattisesti lähettämä).

Alla voit täyttää jäsenhakemuksen. Huomaa, että salasanan tulee olla vähintään 8 merkkiä pitkä ja sisältää ainakin yksi numero ja yksi iso kirjain.

Anna käyttäjätilisi sähköpostiosoite. Sinulle lähetetään vahvistuskoodi. Kun olet vastaanottanut vahvistuskoodin, voit valita käyttäjätilin uuden salasanan.