Keväällä järjestetään alkeiskurssit seuraavasti:

Pääkaupunkiseutu (Espoo-Kirkkonummi): tiistaisin ja osin torstaisin 26.4. alkaen

Porvoo: maanantaisin ja torstaisin 21.4. alkaen

Taavetti: alkaa, kun lumet ovat tarpeeksi sulaneet

Rauma: 23.4. alkaen, viikonloppuisin lauantaina tai sunnuntaina

Aikaisemmin ilmoitetusta poiketen, Porin kevään alkeiskurssi on peruttu.

Kurssille voi hakea jos on osallistunut Etsijäkoiraliiton tutustumisluennolle. Kurssipaikat ovat harvemmin julkisten kulkuyhteyksien päässä. Treeneissä kukin vuorollaan etsii, on maalissa ja odottaa. Käytännössä treenaaminen on hyvin hankalaa ilman autoa.

Kerro hakemuksessa ainakin itsestäsi ja koirastasi sekä mahdollisista muista perheen lemmikeistä. Millainen harrastustausta teillä on? Miksi haluaisitte mukaan toimintaan? Kerro myös milloin kävit tutustumisluennon ja jos sinulla on muuta kokemusta liittyen kadonneiden eläinten etsintään.

Lähetä hakemuksesi Tämä sähköpostiosoite on suojattu spamboteilta. Tarvitset JavaScript-tuen nähdäksesi sen.. Laita otsikkoon Alkeirskurssihakemus + paikkakunta, jolle haet.

Hakemus tulee lähettää 15.4. mennessä, jonka jälkeen valitaan kurssien osallistujat.

Kurssille valittujen tulee liittyä Etsijäkoiraliiton jäseneksi, jos ei jo ole. Jäsenmaksu on 35e/vuosi. Alkeiskurssin maksu on 95e. Kurssin jälkeen treenit jatkuvat ns. treeniringissä ja ne sisältyvät jäsenmaksuun.