Tiedätkö, paljonko lemmikkejä karkaa vuodessa ja minkälaisissa tilanteissa karkaamiset yleensä tapahtuvat? Tiedätkö miten toimia, jos vahinko sattuu ja lemmikki pääsee karkuteille?

Etsijäkoiraliitto järjestää luennon, jossa käydään läpi tyypillisiä karkaamistilanteita ja niiden ennaltaehkäisyä sekä ohjeita karkaamistilanteessa toimimiseen. Luennolla kerrotaan myös liiton toiminnasta sekä etsijäkoirista.

Helsinki:

Luento järjestetään pe 30.9. klo 18 Helsingin Kennelpiirin tiloissa, osoitteessa Taiteentekijäntie 7, 00350 Helsinki. Luento kestää n. 3 tuntia.

Luennon hinta on 15 € (sis. kahvin ja pullan).

Luennon käyneillä on mahdollisuus hakea Etsijäkoiraliiton alkeiskurssille, joka järjestetään myöhemmin syksyllä Pääkaupunkiseudulla.

Joutseno:

Luento järjestetään la 1.10. klo 13 Joutsenossa Jänhiälän koululla (Rantatie 720). Luento kestää n. 3 tuntia.

Luennon hinta on 15 € (sis. kahvin ja pullan).

Luennon käyneillä on mahdollisuus hakea Etsijäkoiraliiton alkeiskurssille, joka järjestetään myöhemmin syksyllä Lappeenrannassa.

Osallistumismaksu maksetaan etukäteen tilille:

Etsijäkoiraliitto ry

S-Pankki FI7936363002112142

viestiksi: "Helsingin luento 30.9." TAI  "Joutsenon luento 1.10."

Ota kuitti maksusta mukaan luennolle.

Tervetuloa!