Etsijäkoiraliitto järjestää kaikille avoimen Teams-verkkoluennon keskiviikkona 24.8. klo 18. Luennolla tutustutaan Etsijäkoiraliiton toimintaan ja kerrotaan kuinka päästä mukaan toimintaan koiran kanssa tai ilman. Kerromme myös siitä, miten ehkäistä karkaamisia sekä kuinka karkaamistilanteissa tulee toimia. Luennon kesto on noin 2 tuntia, jonka jälkeen mahdollisuus kysymyksille ja keskustelulle.

ilmo

Luennon jälkeen voi hakea mukaan Etsijäkoiraliiton alkeiskurssille ja/tai neuvontapuhelinkurssille:

• Alkeiskurssit alkavat syyskuussa Porvoossa, Salossa ja Raumalla. Haku kursseille aukeaa luennon jälkeen.
  • Neuvontapuhelinkurssin käyneet voivat auttaa karkurien omistajia Etsijäkoiraliiton puhelinneuvonnassa ja etsintöjen koordinoinnissa. Neuvontapuhelinkurssi tulossa myöhemmin syksyllä.

Luento on edellytys sekä alkeiskurssille, että neuvontapuhelinkurssille hakeutumiseen.

Luennon hinta on 10 €. Linkki TEAMS-koulutukseen lähetetään viimeistään koulutuspäivän aamuna siihen sähköpostiin, josta teit ilmoittautumisen.
HUOM! Linkki lähetetty ilmottutuneille 23.8. - mikäli olet ilmottautunut, mutta et ole saanut linkkiä (tarkista myös roskakori), niin ole yhteydessä viimeistään ENNEN LUENNON ALKUA Tämä sähköpostiosoite on suojattu spamboteilta. Tarvitset JavaScript-tuen nähdäksesi sen.

Ilmoittautumisohjeet:

• Ilmoittaudu luennolle viimeistään 22.8.
  • Maksu 10€ suoritetaan ennen ilmoittautumista Etsijäkoiraliiton tilille FI80 4108 0010 3058 71.
  • Maksun viestikenttään oma nimi ja teksti tutustumisluento + PVM
  • SÄHKÖPOSTIN OTSIKOKSI Ilmoittautuminen tutustumisluentoon 24.8.
  • Ilmoittautumisen yhteyteen laitetaan kopio/kuva maksusuorituksesta.
  • Luentomaksua ei palauteta

Lämpimästi tervetuloa!