Kepeä Taival

https://www.kepeataival.fi/ tarjoaa -10% alennuksen verkkokaupasta koodilla 2024ekl

Sievän koirapalvelut

Sievän koirapalvelut (sieva.fi) tarjoaa koirien koulutus- ja trimmauspalveluita. Alennus palveluista -10% (ei koske Sportti Hurtan palveluita).

Pet Post Oy / Julius K-9 IDC powervaljaat ja liinat

Valjaiden väri on uv-oranssi. Alla on listattuna eri koot kuvauksineen. Isommissa valjaissa on hieman enemmän varusteluja, mitä pieniin ei mahdu (esim. pidikkeet taskulampuille). Sivulaukut ja taskulamput eivät kuulu valjaiden hintaan, eikä niitä voi tilata liiton kautta. Liiton kautta tilattavia lisävarusteita ovat tarrat, rintapehmuste ja turvavyökiinnitin. Valjaisiin voi tilata ”ETSIJÄKOIRA”-tarran treenikäyttöä varten. Etsintävalmiille koirakoille liitto ostaa ”TYÖSSÄ”-tarrat työkäyttöä varten.

Valjailla on vuoden takuu. Lisätietoa, kuvia ja videoita: http://www.juliusk9.fi/

Julius K9 IDC powervaljas koko baby 1

Nyt uusi ergonomisempi IDC malli:IDC= Innovative dog comfort. Mukava ja näyttävä valjas koirallesi. Selässä vahva kiinnitysrengas. Reunoissa ja rintaremmissä heijastimet. Rinta- ja vatsaremmi säädettävät. Ympärys etujalkojen takaa 29-36 cm. 1-3 kg koiralle. Reunoilla paikat tekstitarroja varten.

Hinta: 15e

Julius K9 IDC powervaljas koko baby 2

Selässä vahva kiinnitysrengas taluttimelle. Reunoissa ja rintaremmissä heijastimet. Rinta- ja vatsaremmi säädettävät. Ympärys etujalkojen takaa 33-45 cm. 2-5 kg koiralle. Reunoilla paikat tekstitarroja varten.

Hinta: 20e

Julius K9 IDC powervaljas koko mini-mini

Nyt uusi ergonomisempi IDC malli!IDC= Innovative dog comfort. Mukava ja näyttävä valjas koirallesi.
Selässä vahva kiinnitysrengas taluttimelle sekä kahva. Reunoissa ja rintaremmissä heijastimet. Rinta- ja vatsaremmi säädettävät. Ympärys etujalkojen takaa 40-53 cm.4-7 kg koiralle. Reunoilla paikat tekstitarroja varten.

Hinta: 30e

Julius K9 IDC powervaljas koko mini

Nyt uusi ergonomisempi IDC malli !IDC= Innovative dog comfort. Mukava ja näyttävä valjas koirallesi.
Selässä vahva kiinnitysrengas taluttimelle sekä kätevä kahva,kun koiraa tarvitsee nostaa tai pidellä. Reunoissa ja rintaremmissä heijastimet. Rinta- ja vatsaremmi säädettävät. Ympärys etujalkojen takaa 51-67 cm.7-15 kg koiralle. Reunoilla paikat tekstitarroja varten.

Hinta: 30e

Julius K9 IDC powervaljas koko 0

Nyt uusi ergonomisempi IDC malli! IDC= Innovative dog comfort. Mukava ja näyttävä valjas koirallesi. Selässä vahva kiinnitysrengas taluttimelle sekä kätevä kahva,kun koiraa tarvitsee nostaa tai pidellä. Kahvan ja talutinlenkin saa myös suljettua,ettei koira jää kiinni oksiin metsässä. Sivulaukunpidikkeet. Reunoissa ja rintaremmissä heijastimet. Rinta- ja vatsaremmi säädettävät. Ympärys etujalkojen takaa 58-76 cm. 14-25 kg koiralle. Reunoilla paikat tekstitarroja varten.

Julius K9 IDC powervaljas koko 1

Uusi ergonomisempi IDC malli! IDC= Innovative dog comfort. Mukava ja näyttävä valjas koirallesi.
Selässä vahva kiinnitysrengas taluttimelle sekä kätevä kahva, kun koiraa tarvitsee auttaa esim. autoon tai pidellä. Kahvan sekä kiinnitysrenkaan saa taitettua piiloon esim . metsällä. Sivulaukun pidikkeet sekä 2 lampunpidikettä vakiona. Reunoissa ja rintaremmissä heijastimet. Rinta- ja vatsaremmi säädettävät. Ympärys etujalkojen takaa 66-85 cm. 23-30 kg koiralle. Reunoilla paikat tekstitarroja varten.

Julius K9 IDC powervaljas koko 2

Selässä vahva kiinnitysrengas taluttimelle sekä kätevä kahva, kun koiraa tarvitsee auttaa esim. autoon tai pidellä. Molemmat saa myös piiloon esim. metsälenkkiä varten. Reunoissa ja rintaremmissä heijastimet. Rinta- ja vatsaremmi säädettävät. Ympärys etujalkojen takaa 71-86 cm. 28-40 kg koiralle. Reunoilla paikat tekstitarroja varten.
Mukana kiinni
kkeet sivulaukuille sekä 2 paikkaa taskulampuille.

Julius K9 IDC powervaljas koko 3

Selässä vahva kiinnitysrengas taluttimelle sekä kätevä kahva,kun koiraa tarvitsee auttaa esim. autoon tai pidellä. Molemmat saa taitettua piiloon esim. metsälenkin ajaksi. Reunoissa ja rintaremmissä heijastimet. Rinta- ja vatsaremmi säädettävät. Ympärys etujalkojen takaa 82-118 cm. 40-70 kg koiralle. Reunoilla paikat tekstitarroja varten. Mukana kiinnikkeet sivulaukuille sekä 2 paikkaa taskulampulle.

Julius-K9 IDC powervaljas koko 4

Selässä vahva kiinnitysrengas taluttimelle sekä kätevä kahva,kun koiraa tarvitsee auttaa esim. autoon tai pidellä. Molemmat saa taitettua piiloon esim. metsälenkin ajaksi. Reunoissa ja rintaremmissä heijastimet. Rinta- ja vatsaremmi säädettävät. Rinnanympärys yli 110 cm/ yli 70kg painaville koirille. Reunoilla paikat tekstitarroja varten. Mukana kiinnikkeet sivulaukuille sekä 2 paikkaa taskulampulle.
Hinta: 45e

Lisävarusteet:

Etsijäkoira-tarrapari, hinta: 4e

Rintapehmuste (tekee valjaista y-valjaat), hinta: 10e HUOM! Ei saatavilla baby-kokoihin

Turvavyökiinnitin (koot: alle 25kg ja 25-50kg), hinta: 8e

Liinat:

Supergrip-liina, 10m pitkä 14mm leveä (max 30kg koirille), musta, hinta: 23e

Supergrip-liina, 10m pitkä 20mm leveä (max 50kg koirille), musta, hinta: 25e

Berra Finland Oy

Berra tarjoaa Etsijäkoiraliiton jäsenille laadukkaita tarvikkeita.

Lisää haluamasi tuotteet ostoskoriin ja anna kuponkikoodi: 3ZOOVASU
Kuponkikoodilla saat Berra-tuotteista 15% alennuksen.

15% alennus ei koske seuraavia tuotteita:
- tekstiilit
- SPL webshop