Tule tutustumaan Etsijäkoiraliiton toimintaan: TEAMS-luennot 22.2. ja 16.3.

Etsijäkoiraliitto järjestää kaksi kaikille avointa verkkoluentoa 22.2. ja 16.3., joissa tutustutaan Etsijäkoiraliiton toimintaan, ja kerrotaan kuinka kouluttautua Etsijäkoiraksi tai tulla toimintaan ilman koiraa. Keskustelemme myös siitä, miten karkaamistilanteissa toimitaan. Molemmat koulutukset ovat klo 18-20.

Luennon jälkeen voi hakea Etsijäkoiraliiton alkeiskurssille, joita järjestetään keväällä PK-seudulla, Porissa ja Porvoossa, sekä ns. koirattomaan koulutuspolkuun. Se tarkoittaa karkurien omistajien auttamista Etsijäkoiraliiton puhelinneuvonnassa ja etsintöjen koordinoinneissa. Luento on edellytys alkeiskurssille tai koirattomalle polulle hakeutumiseen. Näistä koulutuksista tiedotetaan erikseen.

Luennon hinta on 10€. Linkki TEAMS-koulutukseen lähetetään viimeistään koulutuspäivän aamuna siihen sähköpostiin, josta teit ilmoittautumisen.

Ilmoittautumisohjeet:

• Ilmoittaudu 22.2. luennolle viimeistään 20.2. ja 16.3. luennolle viimeistään 14.3.
  • Maksu 10€ suoritetaan ennen ilmoittautumista Etsijäkoiraliiton tilille FI80 4108 0010 3058 71.
  • Maksun viestikenttään oma nimi ja teksti tutustumisluento + PVM
  • SÄHKÖPOSTIN OTSIKOKSI Ilmoittautuminen tutustumisluentoon + PVM joko 22.2. tai 16.3.
  • Ilmoittautumisen yhteyteen laitetaan kopio/kuva maksusuorituksesta.
  • Luentomaksua ei palauteta, mutta luennon voi vaihtaa toiseen, ilmoittamalla asiasta samaan sähköpostiosoitteeseen.

Lämpimästi tervetuloa!