Liittymällä jäseneksi pääset mukaan toimintaamme auttamaan kadonneita eläimiä tai voit olla jäsenenä kannatusmielessä. Etsijäkoiraliitossa voi harrastaa oman koiran kanssa tai myös ilman koiraa. Toiminnassamme on mukana etsintäkoordinaattoreita, jotka vastaavat neuvontanumerossamme, auttavat katoamisilmoitusten jakamisessa, loukuttamisessa, ovat asiakkaiden tukena jne.

Jäsenet pysyvät myös ajan hermolla kadonneisiin lemmikkieläimiin ja niiden etsintään liittyvissä asioissa. Näin he voivat omalta osaltaan auttaa levittämällä tietoa karkaamisten ehkäisystä ja oikeista toimista karkaamisten yhteydessä.

Etsijäkoiraliittoa voi tukea myös liittymällä kannatusjäseneksi. Tällainen kannatusjäsenyys sekä vahvistaa Etsijäkoiraliiton taloudellisia edellytyksiä auttaa karkureita ja heidän omistajiaan että lisää liiton vaikuttavuutta jäsenmäärän kasvaessa. Kannatusjäseneksi voi liittyä maksamalla kannatusjäsenmaksun 15 €.

Liity jäseneksi tai jos haluat lisätietoja toiminnastamme, laita viestiä Tämä sähköpostiosoite on suojattu spamboteilta. Tarvitset JavaScript-tuen nähdäksesi sen.